Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
 
 
 
 
 
ПРОМЕНІ, що Споруджують, має неправдоподібну мережу настройки Японії, яку вони підтримують і поширюють Volk, що Бере участь в гонках і численний інші лінії колеса, магазинів. Можливості є, якщо Осака магазина заснувало, це є більш ніж ймовірно, збираючись бути сполученим з ПРОМЕНЯМИ. Rando - більш маленька дія, яка має зв'язки з RAYS’, що настроює колективним, і спеціалізується в створенні аеро комплектів також як і забезпеченні настройки для Likes високих відмінних автомобілів кінської сили, подібно до Еволюції Улана VIII ви дивитеся тут.
 

Rando Evo далекий від існування хижака Нападу Часу, залежавши замість від milder bolt-ons, щоб проводити приблизно 400hp для місцевих вулиць. 4G63 бачить most з його модифікацій як HKS, так і Служба HKS Kansai, зокрема легше і сильніші циліндрові головні частини і intake співучасників. Ми думали вони might’ve використовував турбокомпресор HKS для відповідності, але замість фабричний турбокомпресор Evo VI був зроблений мат з частинами від опори VIII’s turbo для швидкої намотуючої на котушку дії. Надзвичайно громовий вихлоп оживає через магістраль Гараж Nagai, вільніше-витікаючи A’PEXi каталізатор металу і Titan-R, що Бере участь в гонках, вихлоп Ganador.

Починаючи з аеро моделювання - Rando’s форте, ви знаєте, що копітко очевидно, що Evo, спортивний оновлений погляд спасибі до restyled fiberglass переднього бампера і навалом вуглецеве волокно, подібно до тильного крила, diffusers, капюшон, магістраль і side дзеркала. Розмова компліментів нових ліній Evo’s - набір бронзового Volk, що Мчить SE37Ks і добирається це все, щоб зупинити швидкістю, робиться з більшою brake установкою від Нескінченного. Фабричне вішання було також оновлене, використовуючи Гіпер Макс Pro регульований coilovers від HKS, sway бари від Ralliart і дужок в підпорах від Ganador. Laile pillowball гори також дозволяють легке коректування настроювальних параметрів опуклості.

Усередині, Rando Evo підтримує most з його фабричної форми з виключенням, що було кліткою рулону, доданою для безпеки. Місця Recaro SPG замінюють OEM Recaros і рульове колесо Sparco приймає фабричну повітряну камеру. Pivot метри, що беруть участь в гонках, згруповані скрізь в center console і gauge центрі з HKS EVC, відпочиваючий. Дуже прохолодна Pivot кнопка машинного початку була митною підвищився до пориву також.

Простий, досконалий для вулиць; Rando Evo VIII - тільки наша чашка чаю.
 
 
 
 

Форма входа
Календарь новостей
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 
Поиск
Друзья сайта
 

Copyright MyCorp © 2020
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz