Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
 
 
 
 
 

Тюнінг - Фільтр нульового опору

Якісне наповнення циліндрів двигуна робочою сумішшю визначає потужність двигуна. Будь-які перешкоди на шляху повітряного потоку знижують потужність. Повітряний фільтр - не виключення.

Якщо спрощено, головна функція стандартного повітряного фільтру — очищення повітря. І, як наслідок, захист від попадання частинок пилу в ЦПГ (цилиндро-поршневую групу) двигуна. Але, отримуючи ефективну фільтрацію повітря, ми втрачаємо в потужності двигуна. Звичайні паперові елементи чинять великий опір повітряному потоку, тому що матеріал фільтру дуже щільний. Чим більше опір — тим більше втрата потужності. Особливо це помітно, коли фільтр «забивається». Фільтр нульового опору, виконаний з іншого матеріалу, ніж стандартний, і що володіє за рахунок цього більшою пропускною спроможністю дозволяє максимально понизити опір на впусканні без зниження здатності, що фільтрує, і збільшити потужність двигуна. При правильному і своєчасному обслуговуванні фільтру, якість очищення повітря не поступається стандартному фільтру. Фільтр нульового опору потребує періодичної промивки і мастила.

Фільтр нульового опору може встановлюватися як на штатне місце, так виконуватися у вигляді фільтру "кругової огорожі", що не потребує коробки фільтру. Приріст потужності - до 5%. Конструкція і матеріал цього фільтру забезпечують мінімальне значення опору повітря, за рахунок чого досягається наявність максимальної повітряної маси у впускному колекторі. При такому ж положенні дросельної заслінки тепер в циліндри потрапляє більше повітря, і пристрій, що управляє, пропорційно збільшує подачу палива. Таким чином, у більшості моторів виникає надбавка потужності і моменту, що крутить, у всьому діапазоні.

Звичайний паперовий фільтр здатний фільтрувати повітряний потік безпосередньо однією поверхнею. Конструкція ж фільтру нульового опору забезпечує велику площу поверхні, а значить, і дозволяє затримувати більшу кількість пилу. Частинки пилу осідають послідовно на шарах перехрещених бавовняних волокон, оброблених спеціальним масляним просоченням. Цей склад володіє високими адгезійними властивостями, завдяки чому ефективно затримуються частинки пилу і повністю виключається ризик поломки при експлуатації фільтру.

Як обслуговують фільтр нульового опору? Фільтр знімають, за допомогою щітки з м'яким ворсом обережно очищають поверхню елементу, що фільтрує, від крупних частинок грязі. Потім на елемент, що фільтрує, з обох боків наноситься засіб для очищення Universal Cleaner. Через 10 хвилин, коли склад просочить елемент, що фільтрує, повністю, фільтр промивають в ємності з водою, а потім під слабким струменем проточної води. Сушити його не треба, а потрібно кілька разів струсити, щоб прибрати залишки води. Використовувати для просушування нагрівальні елементи не рекомендується — тим більше що це може привести до пошкодження елементу, що фільтрує. При необхідності (якщо залишилися світлі плями на зовнішній і внутрішній поверхнях фільтру) просочення можна повторити. Потім фільтр встановлюється на місце. У жорстких умовах експлуатації (сильна запилена, гірські дороги) рекомендуємо проводити повторне просочення фільтру маслом через кожних 5 тис. км., а в нормальних умовах — через 10 тис. км. Фільтр розрахований на 20 промивок.

Отже, що дає фільтр нульового опору:

  1. Підвищення потужності без зниження чистоти повітря
  2. Немає необхідності міняти фільтр, достатньо його промити
  3. Після установки такого фільтру під капотом з'явіться трохи більше унікального індукційного шуму і декілька додатковіх "коней", а також додасться момент, що крутити, при середніх і нізьких оборотах

Форма входа
Календарь новостей
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 
Поиск
Друзья сайта
 

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz