Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
 
 
 
 
 

Тюнінг - Тонування
Мода на тоновані стекла, як не дивно, прийшла до Росії по волі «народних обранців». Саме вони, зовсім не «правильні хлопчаки» першими сховалися від народу за дзеркальними і темними стеклами представницьких «Зілов» і «Чай». У простої людини можливості оцінити такі стекла просто не було — за цим ретельно стежили караючі органи. Ті часи пішли в минуле і хоча стекла Mercedes’ов, BMW і Слухаєте з мигалками і тріколорамі на номерах світліше не стали, прості смертні теж можуть затемнити стекла своїх машин, попутно з'ясувавши і решту переваг цієї технології.

Раніше затемнене і дзеркальне скло отримували за допомогою напилення (технологія така ж використовувалася при виробництві сонцезахисних окулярів). Цей варіант можна зустріти до цих пір, правда, таке покриття буде «вигляду жахливого», оскільки є украй нестійким, таким, що легко дряпається, витирається і не витримує багато миючих препаратів. Сучасні технології мають на увазі наклеювання плівки з тим або іншим ступенем светопропуськающей здатності. Плівка на відміну від напилення, володіє ще і протиударними властивостями — навіть якщо скло розколюється, воно не ранить людей, залишається висіти на плівці, та і розбити його значно складніше.

Достоїнства
Список переваг займає досить багато місця, ось лише небагато витягів з рекламних проспектів різних компаній, що проводять плівку для тонування і бронювання скла:

Зміна зовнішнього вигляду автомобіля.
Забезпечення конфіденційності — ви бачите все, вас ніхто!
Захист оббивки салону від вигорання.
Енергозбереження і підвищення ефективності роботи кондиціонера.
Простота і зручність в експлуатації. Плівки, встановлені на стекла, не вимагають додаткової уваги.
Підвищення вогнестійкості.
Віддзеркалення сонячного тепла, зменшення засліплюючої яскравості світла автомобільних фар, сонячних променів і тому подібне
При всіх перерахованих достоїнствах, не обійшлося і без недоліків. Мінуси ці, швидше, психологічного, чим технологічного плану. Річ у тому, що чим равномернєє освітлення, тим адекватніше за чоловік сприймає навколишній світ і тому, коли лобове скло світліше бічних (лобове скло повністю тонувати не можна!), то периферійним зором ситуація крізь бічні стекла сприймається сповільнено і не повністю (тому не дивуйтеся з поведінки людини в затонірованной машині, можливо він вас просто не помічає). Зрозуміло, що звикнути мо-пермалоюжнпро ko всьому, але процес звикання вимагає часу.

Крім того, добре вимите автомобільне скло пропускає до 87% сонячного світла у тому числі і найактивнішої складової в сонячному спектрі — ультрафіолетове випромінювання, яке, як відомо у великих дозах дуже шкідливо для людей. Великого збитку завдається і лакофарбному покриттю (фарба просто вигоряє) і салону (шкіра від пересихання втрачає еластичність і розтріскується). Захистити себе і машину можна або забарвленою, або металізованою плівкою. торкається Що ж ультрафіолету, то якісне тонування відображає до 99% ультрафіолетових променів.

Дзеркальні плівки поглинають не тільки майже весь ультрафіолет, але і деяка кількість світла у видимому і інфрачервоному діапазонах. А ось забарвлені плівки, поглинаючи практично весь ультрафіолет і неабияку частку видимого випромінювання, практично не захищають від теплового інфрачервоного. Питання конфіденційності, зрозуміло, теж актуальне. Але, залишивши осторонь роздуми про нескромні погляди тих, що оточують, сміливо можна стверджувати, що розгледіти музичну апаратуру і тип сигналізації в затонірованной машині значно складніше, ніж в звичайній.

Бронювання
Мода на бронювання прийшла ще при «отцеві народів товариші Сталіні» зокрема, його Packard мав не тільки могутній сталевий захист «по кругу», але і багатошарові бронестекла завтовшки в сигаретну пачку (що піднімаються). Технологія з тієї пори не змінилася — плівка це все та ж між листами скла. Існує декілька рівнів бронювання — від найпростішого і дешевшого (один шар плівки захищає від каменя, кинутого з невеликої відстані) до найскладніших і дорожчих (клас захисту В 4 — постріл з гвинтівки СВД патроном калібру 7,62). Але навіть один шар плівки на бічних стеклах захистить вас від дрібної шпани, що промишляє крадіжкою магнітол і аксесуарів. Таке скло не можна розбити безшумно — обов'язково спрацюють датчики сигналізації. А при попаданні каменів або інших предметів виключений «ефект гільйотини» — стекло, навіть розбившись, залишиться на плівці і нікого не поранить.

Ступінь пропускання сонячного світла
Властивості 3 мм чисте скло 35% забарвлена плівка на чистому склі 35% металізована плівка на чистому склі
Віддзеркалення сонячного світла 8% 7% 43%
Пропускання сонячного світла 87% 55%
22%  Поглинання сонячного світла 5% 38% 35%


Бронювання фар і захист кузова
Бронювання фар здійснюється за допомогою спеціальної прозорої плівки (завтовшки від 0,6 до 1,2 мм), що наклеюється на рассєїватель (стекло) фари із зовнішнього боку. Плівка захищає фари завдяки великій товщині і еластичності — удари дрібних предметів просто гасяться (демпфуються). На жаль, захистити таким чином можна далеко не всі фари. На деяких можливе потемніння плівки із-за могутнього світлового потоку, на інших — із-за порушення теплового балансу скло може тріснути. Захист деталей кузова здійснюється антигравієвою плівкою, що наклеюється на передню частину капота, пороги і низ дверей. Врахуйте, що ця плівка теж каламутніє і може «конфліктувати» з протіволеднимі реагентами!

Виробники
Вибір плівки на нашому ринку величезний — від відомих виробників, таких, фільм як Llumar професіонала, фільмі вікон Джонсона, Продуктівні Фільмі Courtaulds, Охорона Ms/solar, 3м до чудових хлоп'ят з середньої і південно-східної Азії. Зрозуміло, що якість продукції перших і других незіставно, але при покупці «відокремити зерна від плевел» по плечу тільки професіоналові. Але якщо плівка потрібна, щоб продати автомобіль або просто «на сезон», то за ціною азіати б'ють всіх.

Гарантии-Обслуживание-цены
Більшість виробників дають на свою плівку гарантії, зіставні компанія терміном життя автомобіля, — 5—7 (іноді і до 9) років. Але все це за умови грамотної установки. І хоча технологія наклеювання не з складних, але, як і скрізь, має свої тонкощі, тому рекомендуємо тонувати стекла в спеціалізований майстерень. Попутно з'ясуєте з якою плівкою і скільки років вони працюють. Після того, як плівка правильно наклеєна, додаткового обслуговування вона не вимагає і допускає миття більшістю миючих засобів. Розкид цін невеликий, залежить від місця, де наклеювати плівку і від площі скління. «Оку», наприклад, можна затоніровать за $75—90 VW Passat (з кузовом універсал) — за $340—350.


Форма входа
Календарь новостей
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 
Поиск
Друзья сайта
 

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz