Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
 
 
 
 
 

Тюнінг - Ксенонове світло

Фари перших автомобілів були оснащені газовими (пропановимі) лампами. На зміну їм прийшли вакуумні лампи розжарювання, потім галогеновиє і газонаповнені лампи. Зараз прийшов час газорозрядних ксенонових ламп, що живляться спеціальними блоками управління (контроллерами).

Ксенонова лампа - газорозрядна колба, наповнена сумішшю інертних газів, що включають Ксенон. У цієї лампи немає нитки розжарення, а електрична дуга виникає між двома електродами. Однією з проблем застосування Hid-lamp є необхідність генерувати для розжіга дуги високовольтні (до 25000 В) імпульси напруги і лампі треба 80 вольт (з частотою 300 Гц). Автомобільна система електропостачання сама не в силах забезпечити такі умови роботи для лампи. Ось для цього і іспользуютя пристрої, які називають "блоками піджига", або "ксеноновими блоками".

Недоліки:

  • Дорожнеча. Крім великої вартості - у разі заміни ксенонових ламп бажано міняти їх в парі, оскільки з часом (всі лампи біліють приблизно через 200 годин напрацювання) спектр випромінювання ксенонової лампи змінюється. Тому їх слід міняти в парі.
  • Необхідність в спеціальному блоці управління.
  • Обмеженість застосування на дорогах загального користування зв'язано це з тим, що при використанні ксенонових фар на машині повинні бути встановлені омиватель фар і автоматичний коректор кута установки фар. Саме автоматичний, а не гидро- або електро-, тому що тільки в цих випадках гарантується відсутність сліпучого ефекту для водіїв зустрічних автомобілів.

Пріємущества:

  • Ксенонова лампа випромінює в два рази більше світла, чим галогеновая лампа і в той же час споживає менше енергії, що знижує навантаження на генератор.
  • Водій бачить виразніше, а у автомобіля залишається більше енергії для інших функції. Ксенонове освітлення робить автомобіль безпечніше і для навколишнього середовища, оскільки менше споживання енергії означає зменшення споживання палива і зниження викидів шкідливих речовин в атмосферу.
  • Білий світ, що випромінюється ксеноновою лампою по спектру дуже близький до денного. Результати досліджень показали, що світло ксенонових ламп дозволяє водіям краще оцінювати дорожню ситуацію, оскільки саме цей "колір світла" відображає розмітку на дорозі і дорожні знаки краще, ніж традиційне освітлення.

ПсевдоКсенон

Віддаючи дань моді і попиту на "Ксенон" багато компаній-виготівників наповнили ринок звичайними галогеновимі лампами розжарювання, колби яких покриті спеціальним складом для додання їй блакитного кольору. На жаль, ці "псевдоксенонові" лампи не мають із справжніми ксеноновими газорозрядними лампами нічого спільного, оскільки сама природа виникнення світла в них абсолютно різна. І якщо справжні ксенонові лампи освітлюють дорогу дійсно яскравим голубувато-білим "денним" світлом, то ці лампи випромінюють насправді суміш блакитного і жовтого світла. В більшості випадків їх застосування не покращує, а погіршує реальну видимість.

Багато фірм маркірують і рекламують вироблювані ними лампи як "ксенонові". Проте по суті ці лампи - ні що інше як фактично звичайні галогеновиє лампи розжарювання, часто із збільшеною потужністю споживання для того, щоб справити враження на покупця. В результаті Ви встановлюєте у фару не джерело світла, а хорошу "піч", оскільки майже вся енергія йде в тепло із-за низького ККД ламп накаліваня як світлового приладу. Пам'ятаєте, що система "справжнього" Ксенону завжди припускає використання сумісно з лампою спеціального блоку управління, що забезпечує запуск лампи і її нормальну стабільну роботу.


Форма входа
Календарь новостей
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 
Поиск
Друзья сайта
 

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz