Lancer Evolution VIII
Mitsubishi Lancer Evolution був знову змінений в 2003 році. Головною технічною особливістю Evo VIII прийнято вважати унікальну трансмісію. Суть в тому, що на передній осі авто встановлений черв'ячний диференціал підвищеного тертя, центральний диференціал ACD – активний, і сама «родзинка» - задній диференціал Super AYC (Super Active Yaw Control). Можна сказати, що Mitsubishi Lancer Evolution VIII володіє думаючою трансмісією, здатною оцінити ситуацію і максимально ефективно розподілити момент, що крутить. Функціонує ця новаційна трансмісія Evo VIII в трьох режимах: “Асфальт”, “Гравій” або “Сніг”.
Mitsubishi Lancer Evolution VIII так само був першим поколінням Lancer Evolution, що продається в США. Причиною цьому послужив серйозний успіх Subaru Impreza WRX, що з'явився на ринку США трьома роками раніше. Проте багато компонентів Mitsubishi Lancer Evolution VIII американській версії були значно урізані в порівнянні з японській модифікації автомобіля. Так само, американський Evo VIII був обділений найзначнішою особливістю Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Super Active Yaw Control трансмісією.
Візуально, новий Lancer Evo VIII – все той же Mitsubishi Lancer Evolution VII, тільки з трохи м'якшими контурами. Ледве помітні зміни в рисах свідчать про Еволюцію вигляду, але надають сучаснішому вигляду, в той же час, не втративши минулу агресивність спорт-кара.
Загальні дані Lancer Evolution VIII
Рік випуску: | 2003-2005 |
Тип приводу: | повний |
Марка палива: | АЇ-95 |
Витрата, л на 100 км.: | 13 |
Максимальна швидкість, км/год: | 253 |
Розгін до 100 км/год, з: | 5,3 |
Кузов Lancer Evolution VIII
Тип: | седан |
Кількість дверей: | 4 |
Кількість місць: | 5 |
Двигун Lancer Evolution VIII
Тип двигуна: | |
Об'єм двигуна, куб. см: | 1997 |
Потужність, л.с./об мін: | 280/6500 |
Момент, що крутить, Нм/об мін: | 392/3500 |
Наддувши: | з інтеркулером |
Клапанів на циліндр: | 4 |
Розташування клапанів і розподільного валу: | Верхнеклапанний з двома розподільними валами |
Компоновка двигуна: | Спереду, поперечний |
Система живлення: | Розподілене уприскування |
Механічна КПП: | 6 |
Автоматична КПП: |
Ходова частина Lancer Evolution VIII
Підвіска передня: | Амортізаторная стійка, трикутний поперечний важіль, поперечний стабілізатор |
Підвіска задня: | Подовжній важіль, поперечний важіль |
Гальма передні: | Дискові вентильовані |
Гальма задні: | Дискові вентильовані |
Розміри і маса Lancer Evolution VIII
Довжина, мм: |
4490 |
Ширина, мм: |
1770 |
Висота, мм: |
1450 |
Колісна база, мм: |
2625 |
Колія коліс спереду, мм: |
1515 |
Колія коліс ззаду, мм: |
1515 |
Кліренс, мм: |
120 |
Розмір шин: |
235/45 R17 |
Споряджена маса, кг: |
1320 |
Повна маса, кг: |
1885 |
Об'єм багажника, л: |
430 |
Об'єм паливного бака, л: |
55 |



