Меню сайта |
|
| |
Lancer Evolution VIII
Mitsubishi Lancer Evolution був знову змінений в 2003 році. Головною технічною особливістю Evo VIII прийнято вважати унікальну трансмісію. Суть в тому, що на передній осі авто встановлений черв'ячний диференціал підвищеного тертя, центральний диференціал ACD – активний, і сама «родзинка» - задній диференціал Super AYC (Super Active Yaw Control). Можна сказати, що Mitsubishi Lancer Evolution VIII володіє думаючою трансмісією, здатною оцінити ситуацію і максимально ефективно розподілити момент, що крутить. Функціонує ця новаційна трансмісія Evo VIII в трьох режимах: “Асфальт”, “Гравій” або “Сніг”.
Mitsubishi Lancer Evolution VIII так само був першим поколінням Lancer Evolution, що продається в США. Причиною цьому послужив серйозний успіх Subaru Impreza WRX, що з'явився на ринку США трьома роками раніше. Проте багато компонентів Mitsubishi Lancer Evolution VIII американській версії були значно урізані в порівнянні з японській модифікації автомобіля. Так само, американський Evo VIII був обділений найзначнішою особливістю Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Super Active Yaw Control трансмісією.
Візуально, новий Lancer Evo VIII – все той же Mitsubishi Lancer Evolution VII, тільки з трохи м'якшими контурами. Ледве помітні зміни в рисах свідчать про Еволюцію вигляду, але надають сучаснішому вигляду, в той же час, не втративши минулу агресивність спорт-кара.
Загальні дані Lancer Evolution VIII
Рік випуску: |
2003-2005 |
Тип приводу: |
повний |
Марка палива: |
АЇ-95 |
Витрата, л на 100 км.: |
13 |
Максимальна швидкість, км/год: |
253 |
Розгін до 100 км/год, з: |
5,3 |
Кузов Lancer Evolution VIII
Тип: |
седан |
Кількість дверей: |
4 |
Кількість місць: |
5 |
Двигун Lancer Evolution VIII
Тип двигуна: |
|
Об'єм двигуна, куб. см: |
1997 |
Потужність, л.с./об мін: |
280/6500 |
Момент, що крутить, Нм/об мін: |
392/3500 |
Наддувши: |
з інтеркулером |
Клапанів на циліндр: |
4 |
Розташування клапанів і розподільного валу: |
Верхнеклапанний з двома розподільними валами |
Компоновка двигуна: |
Спереду, поперечний |
Система живлення: |
Розподілене уприскування |
Механічна КПП: |
6 |
Автоматична КПП: |
|
Ходова частина Lancer Evolution VIII
Підвіска передня: |
Амортізаторная стійка, трикутний поперечний важіль, поперечний стабілізатор |
Підвіска задня: |
Подовжній важіль, поперечний важіль |
Гальма передні: |
Дискові вентильовані |
Гальма задні: |
Дискові вентильовані |
Розміри і маса Lancer Evolution VIII
Довжина, мм: |
4490 |
Ширина, мм: |
1770 |
Висота, мм: |
1450 |
Колісна база, мм: |
2625 |
Колія коліс спереду, мм: |
1515 |
Колія коліс ззаду, мм: |
1515 |
Кліренс, мм: |
120 |
Розмір шин: |
235/45 R17 |
Споряджена маса, кг: |
1320 |
Повна маса, кг: |
1885 |
Об'єм багажника, л: |
430 |
Об'єм паливного бака, л: |
55 |
|
|
Форма входа |
|
|
Календарь новостей |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Поиск |
|
|
Друзья сайта |
|
| |